Alla inlägg under mars 2010

Av Felicia Langborg - 23 mars 2010 12:41

Jag har verkligen inte orkat skriva på sistoned..

Har inte vart på topp direkt.

Bara velat legat i sängen och dragit täcket över huvudet!

VART ÄR MIN VÅR!? Kom nu, jag behöver sol o värme :)


Är i vecka 31+3 nu..

Längtar till på fredag när jag ska till barnmorskan. Måste prata om magen. Tycker den blivit så liten, eller att den inte växt sen jag tyckte den var stor. Skönt att inte ha en jätte stor mage, men jag vill ju veta att allt är bra med min skatt i magen ju!


Annars händer det inte så mke i mitt liv just nu, dels för att foglossningen inte tillåter så mke rörelse o dels för att jag är nog lite vinterdeppig.


Va och träffade Sandra o Theo igår o tog även en liten promenad, skönt att komma ut lite, vågar ju typ inte ge mig ut själv ifall nått skulle hända eller få jätte ont o inte ta mig hem, hehe.

O Theo, gu vad han har börjat prata! Det har gått såå fort, så himla mysigt o höra hans röst o höra allt han försöker säga, även om mamma fick översätta lite ord för mig, så är det mycket mycket man förstår vad han säger. Han är världens finaste.  

Jag har lite drygt 8 veckor kvar till BF, och jag längtar ihjäl mig efter min lilla skatt! Längtar så det värker i hela mig!   


Nä nu blir det ett till bad.


xxx F

Presentation


Felicia Langborg var namnet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards