Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

Det blir bättre o bättre för var dag :-)

Av Felicia Langborg - 4 juni 2010 15:56

Nu är lilla Vilda 10 dagar, tiden bara rusar iväg ju..   

Har vart lite jobbigt med ammning o gnälliga kvällar o nätter , men det börjar bli bättre, speciellt på nätterna.

BVC va här idag för första gången o nu behöver jag inte väcka henne på nätterna längre. Vilket känns väldigt skönt!

När hon kom ut vägde hon 3590 g , när vi åkte hem från BB vägde hon 3410 g, på återbesöket i söndags vägde hon 3500 g, o nu idag 3710 g    !! Underbart att hon får i sig o mår bra o går upp fint i vikt. Har ju vart så orolig över det..


Fick massa lugnande svar o bra tips idag av Birgitta, så nu känns allt bra igen :-)


Känns så jäkla skönt att kunna röra sig igen utan att det ska göra så fruktansvärt ont! -11 kg sen hon kom ut :D Bara kämpa på nu :) Många kg kvar dessvärre =/ ..


Hon är så fin min lilla skatt, och så himla snäll på dagarna!

Älskar att bara titta på henne. Mammas   


  


Mammas lilla skepparflicka ;-)


XXX F

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Langborg - 20 juni 2010 18:59

Så mycket tankar just nu som snurrar.. Och tröttheten från störd sömn på nätterna ger väl sitt kanske.. Det är en sån stor omställning att bli mamma. Underbar förstås, men mycket känslor i det.. Känner mig helt slut ikväll. Helt slut som männis...

Av Felicia Langborg - 5 juni 2010 22:57


   Jahopp..   Dennis är ute ikväll, och jag har vart ensam med Vilda hela kvällen. Första gången, Vilda har ju sin "gnällperiod" på kvällarna så va lite nervöst, men det har gått bra, hon har vart så snäll så mammas lilla älskling!   Gu vilke...

Av Felicia Langborg - 2 juni 2010 05:49

Jaa, ni läste rätt! Bebis har ÄNTLIGEN kommit ut nu!      Och såhär gick det till ..   Den 22 Maj när det var beräknat fick jag värkar på natten till den 23 maj. Ganska jobbiga men ganska länge mellan värkarna. På morgonen gick slemproppen, u...

Av Felicia Langborg - 6 maj 2010 21:51

Har sett min vamp. serie och badat. O nu sitter jag här innan jag ska sova tänkte jag. Mest gnäll på mig nu, så undra om jag ens skulle ha satt mig här och bloggat !? Hm..   Gaah, nu är det en heel vecka kvar tills nästa avsnitt av min serie!! ...

Av Felicia Langborg - 28 april 2010 20:20

      Jahopp. V. 36+4.. Nu är allt klart tills Du vill komma ut till mamma o pappa    Så jäkla skönt! Kan man lixom släppa allt det o bara njuta av sista tiden. Även om jag har ont så känner jag redan nu att jag kommer att sakna Dig inne i mage...

Presentation


Felicia Langborg var namnet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards