Alla inlägg under april 2010

Av Felicia Langborg - 28 april 2010 20:20

      Jahopp. V. 36+4..

Nu är allt klart tills Du vill komma ut till mamma o pappa   

Så jäkla skönt! Kan man lixom släppa allt det o bara njuta av sista tiden.

Även om jag har ont så känner jag redan nu att jag kommer att sakna Dig inne i magen.

Älskar att känna Dig sparka o buffas!

Jag hoppas bara att Du vet att vägen ut INTE är genom mina revbenen.. Haha. Känns som att du tror det ibland, min starka lilla flicka. :)

Mammas skatt   


Va på förlossningen här om dagen och fick smärtstillande utskrivet och kryckor för att underlätta min hemska foglossning och onda rygg.

Skönt, kanske sista tiden känns lite lättare att stå ut med, och jag kan nog vila upp mig mer inför förlossning och så :)


Jag älskar min Dennis så mycket, känner mig nästan nykär såhär på våren, vi har det så jäkla bra tillsammans.   


Jaaa just det!! Har jag nämnt att jag blivit faster igen!?

En tokfin Dante har kommit till världen!

Världens finaste unge har blivit storebror till en lika fin bebis :)

Tyckte Theo blev så väldigt mycket större samma dag jag såg dom ihop första gången! Theo får mitt hjärta att smälta. Ja Dante oxå såklart :)

  

Om jag känner mig lite bättre snart så ska jag fråga Sandra om dom hinner med lite Svägerska och faster tid!



Fasters älskade Theo.



Fasters fina Dante.



Nä nu ska jag umgås lite med min älskling, o ligga o klappa lite på min mage, o tala om för lillan att det börjar bli dags att komma ut :)


xxx F


Av Felicia Langborg - 24 april 2010 20:19

Alltså fyy fasiken , jag är så jävla arg!

Dom flesta som känner mig vet att jag har grymt ont, ni andra ska jag förklara för, jag är i 9:de månaden, foglossning (HEMSK) och en jävla ryggvärk! Vissa dagar kan jag inte ge mig ut hemmifrån, för det är bara att ligga och vila som gäller... HUR SOM!


Jaa jag gnäller, för jag har ont dygnet runt, skit svårt att sova på nätterna för att det gör så jävla ont i ryggen när man ska FÖRSÖKA sova, sen om man har hittat nån ställning som funkar, så är jag kissnödig... IGEN!!! Då ska man försöka ta sig upp ur sängen.. O med denna foglossning är det en mardröm kan jag lova!!


Sen när man gnäller lite så får man höra GÅNG PÅ GÅNG, "åå jobbigt, men det är värt det tillslut ska du se..." VAaa!???? Äre!? Är ni verkligen säkra på det ?? Menar... Jag ska inte försöka göra en abort i 9:de månaden då!?? GAAAHH!!! JÄVLA IDIOTER! Det är en sån korkad grej att säga!! Jag älskar redan min lilla bebis där inne, och SJÄLVKLART tycker jag att det är värt det! MEN DET GÖR LIK SÅ JÄVLA ONT DYGNET RUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!


Näe fy. Ni får ursäkta alla svordommar och raseri, men jag spyr snart. Vill bara ge alla en fet smocka som säger det är värt det ....

På riktigt, tror ni att jag klagar för att jag ångrar mig knappt 1 månad innan förlossnongen!? Isf kanske era föräldrar BORDE gjort en abort... La la la ...


Näe förlåt, igen! Jag VET att alla bara menar väl, men allt gör så ont hela tiden, o sömnlöshet gör sitt, och denna otroliga längtan efter denna människa som växer i mig, gör mig till en tickande bomb!

Jag vill bara få ha henne i famnen nu o bara ge henne oändligt med kärlek!

Hm.. Kanske är på lite bättre humör nu så att jag klarar höra "det är värt det" o "nu är det inte lång tid kvar" några ggr till ..


xxx F



Presentation


Felicia Langborg var namnet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards