Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Hopplöst!

Av Felicia Langborg - 12 februari 2010 00:27

Jag kan verkligen inte sova!

 

Jag befinner mig snart i vecka 26 och halsbrännan kommer varje natt nu..   

Pain! Men bebis sparkar så mysigt i magen så =) Mamma o pappas skatt.  

 

Dennis ligger i sängen och sover sen länge, vilket jag oxå borde göra!

Men när jag väl lyckades somna förut va grannen så gullig o plingade på av misstag! Mm tack för den.. O självklart vakna jag o kan bara inte somna om ..

 

 

Hepp hepp.. Ska nog gå o krypa ner hos Dennis o försöka att sova iaf.

Kan jag inte det, så får jag ligga vaken, lyckligt medveten om att jag ligger brevid den som gör mig lyckligast i hela världen!   

 

Du, jag och bebis = lyckan är total!  

 

Kanske skriver nått mera intresant en annan gång!

 

xxx F

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Langborg - 20 juni 2010 18:59

Så mycket tankar just nu som snurrar.. Och tröttheten från störd sömn på nätterna ger väl sitt kanske.. Det är en sån stor omställning att bli mamma. Underbar förstås, men mycket känslor i det.. Känner mig helt slut ikväll. Helt slut som männis...

Av Felicia Langborg - 5 juni 2010 22:57


   Jahopp..   Dennis är ute ikväll, och jag har vart ensam med Vilda hela kvällen. Första gången, Vilda har ju sin "gnällperiod" på kvällarna så va lite nervöst, men det har gått bra, hon har vart så snäll så mammas lilla älskling!   Gu vilke...

Av Felicia Langborg - 4 juni 2010 15:56


Nu är lilla Vilda 10 dagar, tiden bara rusar iväg ju..    Har vart lite jobbigt med ammning o gnälliga kvällar o nätter , men det börjar bli bättre, speciellt på nätterna. BVC va här idag för första gången o nu behöver jag inte väcka henne på nät...

Av Felicia Langborg - 2 juni 2010 05:49

Jaa, ni läste rätt! Bebis har ÄNTLIGEN kommit ut nu!      Och såhär gick det till ..   Den 22 Maj när det var beräknat fick jag värkar på natten till den 23 maj. Ganska jobbiga men ganska länge mellan värkarna. På morgonen gick slemproppen, u...

Av Felicia Langborg - 6 maj 2010 21:51

Har sett min vamp. serie och badat. O nu sitter jag här innan jag ska sova tänkte jag. Mest gnäll på mig nu, så undra om jag ens skulle ha satt mig här och bloggat !? Hm..   Gaah, nu är det en heel vecka kvar tills nästa avsnitt av min serie!! ...

Presentation


Felicia Langborg var namnet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards