Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Höggravid, förbannad och jävligt gnällig!!

Av Felicia Langborg - 24 april 2010 20:19

Alltså fyy fasiken , jag är så jävla arg!

Dom flesta som känner mig vet att jag har grymt ont, ni andra ska jag förklara för, jag är i 9:de månaden, foglossning (HEMSK) och en jävla ryggvärk! Vissa dagar kan jag inte ge mig ut hemmifrån, för det är bara att ligga och vila som gäller... HUR SOM!


Jaa jag gnäller, för jag har ont dygnet runt, skit svårt att sova på nätterna för att det gör så jävla ont i ryggen när man ska FÖRSÖKA sova, sen om man har hittat nån ställning som funkar, så är jag kissnödig... IGEN!!! Då ska man försöka ta sig upp ur sängen.. O med denna foglossning är det en mardröm kan jag lova!!


Sen när man gnäller lite så får man höra GÅNG PÅ GÅNG, "åå jobbigt, men det är värt det tillslut ska du se..." VAaa!???? Äre!? Är ni verkligen säkra på det ?? Menar... Jag ska inte försöka göra en abort i 9:de månaden då!?? GAAAHH!!! JÄVLA IDIOTER! Det är en sån korkad grej att säga!! Jag älskar redan min lilla bebis där inne, och SJÄLVKLART tycker jag att det är värt det! MEN DET GÖR LIK SÅ JÄVLA ONT DYGNET RUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!


Näe fy. Ni får ursäkta alla svordommar och raseri, men jag spyr snart. Vill bara ge alla en fet smocka som säger det är värt det ....

På riktigt, tror ni att jag klagar för att jag ångrar mig knappt 1 månad innan förlossnongen!? Isf kanske era föräldrar BORDE gjort en abort... La la la ...


Näe förlåt, igen! Jag VET att alla bara menar väl, men allt gör så ont hela tiden, o sömnlöshet gör sitt, och denna otroliga längtan efter denna människa som växer i mig, gör mig till en tickande bomb!

Jag vill bara få ha henne i famnen nu o bara ge henne oändligt med kärlek!

Hm.. Kanske är på lite bättre humör nu så att jag klarar höra "det är värt det" o "nu är det inte lång tid kvar" några ggr till ..


xxx F



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Langborg - 20 juni 2010 18:59

Så mycket tankar just nu som snurrar.. Och tröttheten från störd sömn på nätterna ger väl sitt kanske.. Det är en sån stor omställning att bli mamma. Underbar förstås, men mycket känslor i det.. Känner mig helt slut ikväll. Helt slut som männis...

Av Felicia Langborg - 5 juni 2010 22:57


   Jahopp..   Dennis är ute ikväll, och jag har vart ensam med Vilda hela kvällen. Första gången, Vilda har ju sin "gnällperiod" på kvällarna så va lite nervöst, men det har gått bra, hon har vart så snäll så mammas lilla älskling!   Gu vilke...

Av Felicia Langborg - 4 juni 2010 15:56


Nu är lilla Vilda 10 dagar, tiden bara rusar iväg ju..    Har vart lite jobbigt med ammning o gnälliga kvällar o nätter , men det börjar bli bättre, speciellt på nätterna. BVC va här idag för första gången o nu behöver jag inte väcka henne på nät...

Av Felicia Langborg - 2 juni 2010 05:49

Jaa, ni läste rätt! Bebis har ÄNTLIGEN kommit ut nu!      Och såhär gick det till ..   Den 22 Maj när det var beräknat fick jag värkar på natten till den 23 maj. Ganska jobbiga men ganska länge mellan värkarna. På morgonen gick slemproppen, u...

Av Felicia Langborg - 6 maj 2010 21:51

Har sett min vamp. serie och badat. O nu sitter jag här innan jag ska sova tänkte jag. Mest gnäll på mig nu, så undra om jag ens skulle ha satt mig här och bloggat !? Hm..   Gaah, nu är det en heel vecka kvar tills nästa avsnitt av min serie!! ...

Presentation


Felicia Langborg var namnet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards