Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Felicia Langborg - 12 februari 2010 23:23

Guu va gott det va med tacos ute hos mamma o dom! Mums!

Vi hade jätte trevligt verkligen. Hade faktiskt saknat mamma o Julia jätte mke. Jaa Hasse med.. =) Så tack för en toppen kväll, ni är bäst!  



Jag är så fruktansvärt trött men min rygg dödar mig. Gör skit ont.

Bara 14 veckor kvar nu till bebis är beräknad!!  Längtar såå dant! 



Jag har kommit fram till att jag ska sluta gå o fundera på allt hela tiden, blir bara jobbigt. Sen får jag för mig en massa saker o nä fy! Det blir bara fel o tråkigt tillslut.

Så nog med grubblandet!!


Hepp hepp.. Dags o krypa ner hos min prins, Dennis!   


Godnatt alla.

xxx F  

Av Felicia Langborg - 12 februari 2010 12:34

Jag ska äta ägg snart! Haha. Mums!


För övrigt så är jag koma trött i dag   

Pga att grannarna tyckte att dom skulle bära grejer hela natten o härja i trappen o ha sig.. Jäkla normalt! Not. Men men..



Ikväll ska vi åka ut till min familj o fira min styvfar som fyllt, och äta tacos! Längtar! Man ses ju inte överdrivet ofta. Se om lilla syster fortf är en hemsk tonåring! Haha.


Hepp hepp, nu blir det ägg!

Have a nice one.


xxx F

Av Felicia Langborg - 12 februari 2010 00:27

Jag kan verkligen inte sova!

 

Jag befinner mig snart i vecka 26 och halsbrännan kommer varje natt nu..   

Pain! Men bebis sparkar så mysigt i magen så =) Mamma o pappas skatt.  

 

Dennis ligger i sängen och sover sen länge, vilket jag oxå borde göra!

Men när jag väl lyckades somna förut va grannen så gullig o plingade på av misstag! Mm tack för den.. O självklart vakna jag o kan bara inte somna om ..

 

 

Hepp hepp.. Ska nog gå o krypa ner hos Dennis o försöka att sova iaf.

Kan jag inte det, så får jag ligga vaken, lyckligt medveten om att jag ligger brevid den som gör mig lyckligast i hela världen!   

 

Du, jag och bebis = lyckan är total!  

 

Kanske skriver nått mera intresant en annan gång!

 

xxx F

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Felicia Langborg var namnet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards