Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Felicia Langborg - 5 juni 2010 22:57

   Jahopp..


Dennis är ute ikväll, och jag har vart ensam med Vilda hela kvällen. Första gången, Vilda har ju sin "gnällperiod" på kvällarna så va lite nervöst, men det har gått bra, hon har vart så snäll så mammas lilla älskling!


Gu vilket underbart väder det är, verkligen sommar nu! Me like!!

Hälsat på Lisa, Kitty o Sophie idag, mysigt o träffa dom =)

Sen åkte jag o Dennis till min familj o käka! Så gott!

O såå underbart att få maten serverad,

det uppskattar man verkligen nu med spädbarn!


Börjar bli trött nu så ska väl egentligen passa på o sova, för Vilda sover ju faktiskt nu.   Eller nu börja hon gny i sängen, time to go.

Lägga sig o mysa lite med min fina lilla bebis så somnar nog både hon o jag snart! Det är det underbaraste som finns, att bara få ha henne nära. Älskar henne så det gör ont i mig, hon är mitt allt !


  Dennis och Vilda   


Ni är mitt allt!


xxx F

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Felicia Langborg var namnet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards